info@peter-pan.si
Hitra spletna podporaSplošni pogoji spletne trgovine Peter-Pan.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino Peter-Pan.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Peter-Pan.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Peter-Pan.si in kupcem.
Kupca/potrošnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem/potrošnikom in podjetjem/ponudnikom Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale, v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.
Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si podjetje Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.
Ponudba in pogodba v elektronski trgovini sta v celoti objavljeni v slovenskem jeziku. Elektronska trgovina posluje samo na ozemlju Republike Slovenije.
Prodaja in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Pogodbo je moč skleniti le v slovenskem jeziku.
Elektronski izvod pogodbe prejme kupec po elektronski pošti takoj, ko odda naročilo. Priporočljivo je, da si ga natisne ali shrani na disk.
Izvod pogodbe v pisni obliki prejme kupec na dom (kot račun ob dobavi).
Nakup v spletni trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno – poslovno sposobnim osebam, starejšim od 15 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.
Podjetje Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki, ali ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini.
Za kasnejšo referenco in hrambo, si lahko splošne pogoje prenesete v PDF obliki preko povezave: POGOJI POSLOVANJA.
(povzetek zakonodaje)
Peter-Pan.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Pobrskajte po katalogu izdelkov po kategorijah, ki omogočajo hitrejši dostop do izdelkov. Lahko pa preprosto vpišite izdelek v iskalnik, ki ga iščete, da boste prišli do želenih rezultatov.
Ko najdete izdelek oz. izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na ikono ”v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov že imate v košarici. Če z miško kliknete na gumb košarica, se prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.
Kupoprodajna pogodba med Peter-Pan.si in kupcem je v spletni trgovini Peter-Pan.si sklenjena v trenutku, ko Peter-Pan.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Prejeto – Naročilo prejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Peter-Pan.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena v administraciji spletne strani Peter-Pan.si in na strežniku Peter-Pan.si.
Peter-Pan.si omogoča naslednje načine plačila:
Peter-Pan.si kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako račun poravnati.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in registriranemu kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Zgodovina naročil).
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred končno oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vse cene so v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV-ja. Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., ni davčni zavezanec za DDV. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave, razen v primerih osebnega prevzema ali v posebnih akcijah, kjer je za to posebej napisano. Slike so simbolične.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnega spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Pri nakupu veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) v trenutku potrditve naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Pri nakupu velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Peter-Pan.si in je časovno omejena. Promocijsko kodo se mora izkoristiti v tem omejenem časovnem roku, sicer je neveljavna. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Uporaba kode za popust:
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.
Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki je izvršila dostavo. Kontaktni podatki vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca.
Če sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotografijo.
V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa poslali nove izdelke.
Napaka je stvarna, kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. Kupec lahko ponudnika obvesti o stvarni napaki na elektronski naslov info@peter-pan.si.
V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur. l. RS št.98/2004, 126/2007) ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Za vračilo blaga se šteje 14 dni, po obvestilu o odstopu pogodbe.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@peter-pan.si.
Ni dodatnih stroškov povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov: Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale, Slovenija.
Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se obračunava po ceniku dostavne službe – vse se vrača po pošti – in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
”Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Obrazec za vračilo artiklov se nahaja na povezavi: KLIKNITE TUKAJ
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.
Če je blago naročeno do 13. ure na delovni dan, se ponudnik potrudi, da naročeno blago odpošlje isti dan po prejetem naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po prejemu naročila. V primeru daljšega dobavnega roka pa vas o dobavnem roku obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu.
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Ponudnik si pridržuje pravico, da brez navedbe razloga odstopi od pogodbe in izdelkov ne pošlje.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije ter DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave je napisan ob naročilu, razen pri osebnem prevzemu ali ob določenih akcijah, kjer ni stroška dostave.
Dostavna služba vas o dostavi paketa obvesti preko sms-a in/ali email-a dan pred dostavo, oz. v primeru da vas ni na naslovu za dostavo, pusti obvestilo. V kolikor vas ni doma, se dogovorite za drug datum ali pa vam pusti paket na dogovorjenem mestu.
Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo v dostavo, prejmete od nas sporočilo na e-naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam dostavljavec ob dostavi paketa ne more predati, vam v nabiralniku pusti obvestilo o nadaljnjem ukrepanju.
V primeru, da iz kakršnega koli razloga obvestila o prejetju pošiljke nimate (ga niste prejeli, ste ga založili …), nas prosim kontaktirajte na info@peter-pan.si in posredovali vam bomo podatke, s katerimi lahko paket prevzamete brez obvestila.
V primeru, da kupec naročila ne prevzame, lahko naročilo pošljemo ponovno, vendar le pod pogojem, da kupec vnaprej poravna stroške vračanja pošiljke v znesku 3,50 € in stroške vnovičnega pošiljanja v znesku 3,50 €.
V skladu z ZVPot za odstop od pogodbe ne šteje zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, zato ima podjetje pravico uveljavljati povračilo nastalih stroškov.
V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo pristojnim organom kot zlorabo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1).
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslova za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaš naslov za dostavo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Podatki, ki jih Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale.
Uporaba spletne strani in trgovine Peter-Pan.si je izključno na lastno odgovornost uporabnika. Ponudnik ne jamči za pravilno in nemoteno delovanje spletnih vsebin ali njihovih posameznih sklopov. Enako ne jamči, da spletne strani, strežniki ali elektronska sporočila ne vsebujejo virusov ali drugih škodljivih elementov. Ponudnik v tem smislu ne more prevzeti odgovornosti za morebitno škodo, ki bi lahko nastala ob ali zaradi uporabe spletne strani in trgovine.
Spletna trgovina je praviloma odprta 24 ur na dan in vse dni v letu. Ponudnik si pridržuje pravico do krajših prekinitev dostopa do spletne strani in trgovine, zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale, (Peter-Pan.si) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale, se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale lahko poveže telefonsko na telefonski številki: 040 333 011 ali po elektronski pošti na info@peter-pan.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@peter-pan.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V kolikor stranki spora ne moreta rešiti preko pritožbe, z medsebojnim sporazumevanjem, je za spore pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Skladno z zakonskimi normativi Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Litijska ulica 1, 1230 Domžale ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z 32. členom Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p., Vir, Litijska ulica 1, 1230 Domžale, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Dolgi naziv: Spletna trgovina PETER-PAN, Peter Kovač s.p.
Skrajšan naziv: Peter Kovač s.p.
Naslov: Litijska 1, 1230 Domžale
ID za DDV: 15917479 (Nismo zavezanci za DDV)
Matična št.: 8745749000
Poslovni račun odprt pri: Delavska hranilnica d.d.; DH d.d.
IBAN: SI56 6100 0002 4808 873
Podjetje je registrirano pri registrskem organu: AJPES, izpostava Ljubljana
Šifra glavne dejavnosti: 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu